htorpe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei, har noen erfaring med betjening av disse to nye gpsene i kalde omgivelser? Min erfaring er at Cs 60 montert på snøskuter er knotete å betjene med vott og vindvott. Colorado ser jo bra ut med stort betjeningshjul og stor hovedvalgknapp, men det er ikke alltid det som ser bra ut, er bra. Noen som har noe å meddele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har betjent min 60CSx med vott uten problem, kjenner godt hvilken knapp man trykker på, men minuset med den på scooter er liten skjerm. Coloradoen tror jeg kan bli vrien å treffe hovedknappen med vott(har bare testen den uten vott ) Oregon kan nok bli bra uten at jeg har fått testen den på vinteren med vott. Hvordan skjermen blir i kulden gjenstår å se. Vet ikke om det er kommet brakett til den slik at den kan monteres på scooter. Har du nok peng, kjøp en Garmin 276C, glimrende til snøscooter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ottolund Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Garmin GPSmap 276C koster ca kr 3.700 alt inklusive levert på døra, fra gpsdiscount.com. Kjøper man i Norge, er laveste pris i skrivende stund rundt kr 5.400 alt inklusive, oppslag i dinpris.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det var da svært så billig. Ingenting å tenke på lenger, kjøp en 276C fra gpsdiscount.com Kan i tillegg si at en kan bruke Topo kart, sjøkart, og bilnavigasjon på den. I den prisklassen så tror jeg ikke det er mulig å oppdrive bedre skjerm enn 276C. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
htorpe Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 276 ja... Jeg har en 292c som jeg bruker i båten. Vet dere om det er mulig å bruke vanlige topokart på den? Den er jo enkel å montere på skuter. Men det var i grunnen vanlig håndholdt til turbruk som stod for tur denne gangen, derfor er jeg interessert i oregon, evt colorado. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Må si meg rimelig fornøyd med min Oregon, alltid noe man vil hatt anderledes, men..... Nu blir det jo spennende med de nye 3D kartene som kommer i slutten av denne uke, begynnelse på neste. http://www.lommekjent.no/produkter/topografiske-kart/ Gleder meg til å få testet disse. Har hatt min gps ca 14 dager nå så jeg er rimelig fersk ang Oregon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sindrejh Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er det samme pris på de nye topo-karta uansett hvor man kjøper dem? Og er det mulig å kjøpe hele landet, billigere enn om man skulle kjøpt hver del for seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Litt forskjellige priser på nettet, trodde jeg bestilte fra billigste, men når totalsummen kom så ble de litt dyrere enn forventet. Marineshop har til kr.749 http://marineshop.no/CBC.aspx?q=c:100165;pl:0 Du kan kjøpe hele landet, men det blir noen kroner....eks kr749X20 kartcd=14980kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NJB Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er det noen som vet om butikker hvor man kan ta en kikk på Garmin Oregon 300 i oslo,bærum eller asker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Malfix.no er en ok butikk som har fått mye skryt, de har også konkuransedyktige priser. http://malfix.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardam Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har kjøpt garmin-utstyr hos seasea på Rud, Bærum De har holdt lave priser. Billigst på nett+ porto har vanligvis vært salgssum. Parkering rett utenfor butikken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellrypa Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er mange meninger om Colorado, Oregon og 60CSX. Mange mener at sistnevnte er bedre enn de to andre på nøyaktig posisjon. Kålrabien led også drukningsdøden under en demonstrasjon i geocachingmiljøet i Oslo... Mer å lese under Teknisk eller Geocaching på http://forum.gcinfo.no/. I tillegg til nevnte Malfix tror jeg kartbutikken.no har brukbare priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.