Kikut Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jeg og en kamerat har tenkt oss en fisketur i områdene rundt Kalhovd, evt kombinere fiske med en sykkeltur Rjukan-Kalhovd. Er det noen som kunne tenkt seg å fortelle oss noen gode fiskevann? Str. på fisken er ikke såå viktig, så jeg ber dere ikke om å oppgi drømmevanna deres. Men kanskje et vann hvor vi har til maten I tillegg tar jeg imot ruteforslag med takk! Vi skal være av gårde 4 dager. Sykkel er enda usikkert. Takker for svar! Siter
Jornis Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Fisket for noen år siden i et vann som heter Bakketjønn som ligger ca 4km i luftlinje vest for Stegaros. Vi fikk bra med fisk av fin størrelse den gangen. Siter
Synken Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Reksjå er et populært fiskevann, et par-tre km vest for Stegaros. Siter
Kikut Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Har imidlertid enda et "spørsmål": Vi hadde vurdert å ta denne turen til fots/sykkel. Men så leser jeg en del på forumet her om padling Kalhovd-Grytefjorden-Viervatn Med FISK i fokus, hva ville dere valgt? Er det mye fisk i disse store vanna? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.