[email protected] Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Jeg har fått full los på Lundhags Syncro.... Prøvde de i en butikk og fikk meg nesten ikke til å ta de av igjen, virket veldig gode. Problemet er prisen, den er hinsides all fornuft, uansett hvor gode skoene er... Noen som har tips hvor man kan kjøpe Lundhags Syncro billigst mulig...? Butikker som har lav pris, eller gir god rabatt? Noen som har kjøpt i Sverige? Hilsen Kapt11 Siter
Lindap Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Jeg har vært et par ganger innom butikken som ligger vegg i vegg med Lundhags fabrikken. De selger både nye varer som har vanlige høye priser etter min mening. Pluss fabrikksutsalg og prøveprodukter som er gynstig i pris. Det står store skilt langs veien, så butikken er lett å finne. Den ligger ikke altfor langt fra Norges grensen ved grenseovergangen fra Stjørdal. Siter
Trommern Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Sjekk shop.lundhags.se Er vel noen hundrelapper å hente på kronekursen. Men noe av fordelen forsvinner vel kanskje med tollbehandlingsgebyr eller hva det heter?? Noen som har erfaringer? - Harald Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.