Øystein_S Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Vi er i ferd med å bygge hytte ved Eidsmangen i Våler. Vi er glade i å gå på ski, og ønsker å skaffe oss oversikt over løypenettet i området. Jeg har forstått at Svennebysetra er et godt utgangspunkt for turer i området. Er det noen som vet om det finnes løpekart over området? Tips til fine turer både med og uten barn og pulk tas i mot med takk. I første omgang dagsturer. Siter
Busken Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Vet ikke sikkert, men jeg antar at det er VålerIF som prepper løypene og hvis du kontakter dem, bør de kunne skaffe et løypekart. Det tilgrensende skiområdet i sør preppes av Hof IL. Regner også med at det står oppslått noen infotavler med løypenett på Svennebysætra og Hofferbua på Vestmarka. Siter
mathiasHM Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Tror det beste alternativet er Hofferbua. Har et ganske bra løypenett, og er relativt snøsikkert. På Haslemoen er det lysløype med kunstsnøproduksjon hvis dette skulle være av interesse. Siter
Øystein_S Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Takk for tips! Gleder meg til å utforske området! Noen som vet hvordan isfisket er på Jerntjernet og Eidsmangen? Siter
Busken Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Tror det beste alternativet er Hofferbua. Har et ganske bra løypenett, og er relativt snøsikkert. Ja, der er det fint. Henger ikke løypenettet fra Hofferbua sammen med løypene fra Svennebysætra? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.