Lompa Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Oppdaget på fjelltur i helga at sålen på mine Isogaisa var slitt ut midt under. Det er masse mønster igjen, men det er slitt hull "mellom knottene". Disse har ikke Vibramsåle. Noen som vet om de kan byttes? Det er jo limt kant langt oppover som ser ut til å sitte fast i sålen. Kjipt å måtte kassere støvler hvor alt annet fungerer... Det er de mest vanntette støvlene jeg har hatt pga så få sømmer.. Siter
Leik Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Prøv hos en skomaker - dem fikser det meste. Har selv resålet et par Isogaisa der sålene gikk i filler. Kosta noen ytterst få hundrelapper. Siter
Lompa Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Jeg fikk en skomaker til å se på disse, og han mente han vanskelig kunne garantere at sålene satt på. De har ikke en hard undersåle de kan limes mot. Har du en adresse til skomakeren din? Siter
Leik Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Kontaktinfo er: Skomaker'n Elverum, Lundgaardveien 15, 2408 Elverum. Tlf.: 419 20 564 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.