Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir en god stund til topptur for meg også, men akkurat nå er jeg faktisk veldig lysten på skauen hjemme etter endel fjellturer. Blir også en rolig tur til Møsvatn/Austfjell og kanskje Blefjell. Men i månedsskiftet september/oktober og litt uti oktober må det bli litt Jotun igjen!

Det er jo liksom Jotunheimen som alltid vil være hjemme for meg og endel av oss andre her på forum :)

Annonse
Skrevet

Vet ikke helt. Hadde det vært opp til meg ville det blitt en solid rundtur, likte meg godt ved Raudfittjørn, Grasdalen og Store Saure da jeg var der i 2001. Men dette skal være mimretur til Baugerudhytta med familien. Du kjenner sikkert til navnet... Fattern har leid hytta 20 år etter at vi var der sist, da var den en NRK-hytte. Frykter at det ikke blir så ambisiøst av den grunn, må nok trene bra kondis uka i forkant for å være lat med god samvittighet den helga. Men en slags tur blir det, og koselig blir det også. Håper på gjensyn med Raudfit om ikke annet.

Du er vel ganske godt kjent siden du har hytte ikke så altfor langt unna :roll:

Blefjellturen tenkte jeg skulle være bursdagsgave til fattern siste helga i august. Han liker fjellet, men er nesten aldri på tur. Blefjell er favoritten hans. hadde vært koselig å gå hele ryggen på Store Ble.

Du får ha en riktig god turhøst du også Sondre! :?

Skrevet

Øyvind, er du i området ved Store Saure, ta deg en tur opp på Juvikfjellet (1571). Flott utsiktspunkt :? Grunnostjørni rett ved Raudfit husker jeg fra skituren Ustaoset-Rjukan for to år siden. Kom rennende ned fra Gryteflott, prøvde å krysse vannet. Plutselig gikk jeg gjennom til livet, det ble en kald kveld før vi var inne på Helberghytta :roll:

Ha en riktig god turhøst du òg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.