morten Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Mange er vel glade for at planene er lagt på is (meg inkludert), men fant ved en tilfeldighet dette kartet på nettet i dag som skisserer nedfarter i et alpinanlegg rundt Bøverdalen. Og det hadde jo blitt et par heftige nedfarter da!! http://www.lom.kommune.no/asset/3319/1/3319_1.pdf Siter
Carl F Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Hadde blitt noen sinnsyke nedfarter ja! Men jeg er også glad for at disse planene ikke blir noe av. Tenkt hvordan det ville ha sett ut Viktig å ha noe urrørt natur igjen.... Siter
Erik Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 [...] Og det hadde jo blitt et par heftige nedfarter da!![...] Hadde blitt?? Jeg innbiller meg at de er like heftige nedfarter selv uten at området blir bygget ut til skianlegg. Takk for linken forresten. Der fikk jeg noen ideer til randoturer til vinteren. NB: Jeg liker politikerne i Lom kommune Siter
MBK Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 NB: Jeg liker politikerne i Lom kommune Jasså? Noen grunn til det? Godt ingenting er/var inntegna og planlagt rundt Øyjordi Siter
Erik Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Fordi de klarer å si nei til utbygging av uberørt natur. Også fordi de ikke ønsker den type hytteutbygging som en del andre kommuner ønsker. I tillegg synes jeg sentrum av Lom har blitt, etter forholdene, ganske vellykket. Sammenligner man med Otta skjønner dere hva jeg mener. Siter
500fjell Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 I tillegg synes jeg sentrum av Lom har blitt, etter forholdene, ganske vellykket. Sammenligner man med Otta skjønner dere hva jeg mener. Helt enig, nå har også Vågåmo lært mye av Lom sentrum Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.