Sammy Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hei, Fersk fjellvandrer planlegger dagsturer i Jotunheimen! Noen som har tips til rimelig og ok overnatting der jeg kan ta med hunden inn for natten? Hundefolk som kan tipse om turer som er bedre egnet for å ta med hund enn andre? På forhånd takk Siter
brage Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Hei ! Det er "stående ordre" på alle hytter som jeg kjenner (det er ganske mange) at hunden ikke skal inn i (turist)hytta, men må overnatte ute eller i et uthus. Jeg har sett en hund ligge i et uthus og i et bur som var så lite for den hunden at jeg nærmest vil kalle det dyremisshandling å ha ham der. Siter
agno Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Noen hytter tillater hund på enkelte typer rom, mens andre ikke gjør det. Sjekk med hyttene på forhånd; Memurubu tlf. 61238999, Fondsbu 97074218, der har jeg egenerfaring med hunder på rommet Siter
skogy Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Var en svipptur innom Leirvassbu på tirsdag. Snakket med hyggelige vertskap, og hunderom hadde de. Har også overnattet på Jotunheimen Fjellstue med hunden. Siter
500fjell Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Har hatt med bikkje på Olavsbu, der har de eget bur bikkja kan ligge i ved gangen eller utedoen. Helt OK, men lurt med dekken. På Fagerheim fjellstugu kan man visstnok ha med hunden på rommet. De driver forresten med sledehundekjøring på stedet, like hyggelige var de ikke på Krækkja Siter
I&E Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jeg har overnattet på Glitterheim med hund. Tror de har et begrenset antall rom hvor det er tillatt med hund, så det er nok lurt å forhøre seg på forhånd hvis det er i høysesongen. Siter
MBK Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Fondsbu og Jotunheimen Fjellstue har iallefall hunderom. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.