camilla ringvold Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Hei Fra 19 til 23 august vil Helly Hansen ta bilder for deler av sin Sommer 09 kolleksjon i den norske fjellheimen - i den forbindelse ser vi nå etter 2 annsikter som ønsker å bidra på bildene. Om du er Mann ca 25-33 år, ca 180 høy, str.L, godt trent, sko str 43 ELLER Kvinne fra 22-30 år, ca 168 -175 høy, str M, godt trent sko str 38 - og kunne tenke deg å delta på dette - kontakt meg gjerne på [email protected] for mer informasjon eller ring på 95257338. Ha en flott dag! Camilla Ringvold Siter
Vea Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ha! Skal dere bare vise frem barnesko? Størrelse 43, du liksom. Siter
camilla ringvold Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Slik er det desverre - samplesize er 43 desverre. Camilla. Siter
Vea Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Slik er det desverre - samplesize er 43 desverre. Camilla. Hehe, pleier å være det. Men pleier ikke klesstørrelsen for prøver å være str M for herrer? Siter
Dag G - Evje Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Bruker 43 i sko, men er desverre utgått på dato. Når jeg tenker etter så har jeg ingen Helly Hansen produkter heller. Er det noen fjellfolk som bruker dem ? Siter
qwer993 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Har aldri sett hellyhansen på fjellet tror jeg. Er ikke hellyhansen mer fancy bymote og seiling og sånt? Siter
essem Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Har ei HH regnjakke, den holder meg innendørs. Og dermed tørr. Funker altså. Siter
fjellrypa Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Jeg har to gamle HH supertrøyer som er minst like utgått på dato som meg selv. Intet håp om nytt gratisutstyr der, altså. Str. 38, godt trent og greier Siter
Lindap Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Har aldri sett hellyhansen på fjellet tror jeg. Er ikke hellyhansen mer fancy bymote og seiling og sånt? Du har et poeng. Når man skal lage reklame for noe, bør det helst være et produkt som man står for. Jeg skulle gjerne stille opp på bilder for f. eks. Hillebergtelt. Siter
teke Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Jeg kjøpte meg sett for ikke så lenge siden etter et knalltilbud på jobben til min bedre halvdel. Det er typen volt jacket med bukse til med glidlås opp til livet. Vanntett har det i alle fall vært de gangene jeg har vært ute i ruskevær. Siter
t-nielsen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Tipper vi kommer til å få se mye mere HH i fjellet når det har fått igang satsinga ordentlig.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.