thomma Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Et genialt lite program som gir deg posisjonen din i flere koordinatsystemer, blant annet UTM. Programmet kan også konvertere mellom de forskjellige systemene, noe som gjør jobben med å legge inn koordinatene for spennende steder og topper i Nordmarka noe lettere. Jeg holdt på å kjøpe meg en enkel GPS, men nøyer meg nå med å bruke min N82. http://utmdata.blogspot.com/ Siter
t-nielsen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Bruker du det kartprogrammet som fulgte med, Nokia maps, eller bruker du f.eks garmin sitt? Siter
thomma Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Sitat Bruker du det kartprogrammet som fulgte med, Nokia maps, eller bruker du f.eks garmin sitt? Nokia Maps 2 dekker ikke f.eks. nordmarka. Jeg har ikke prøvd garmin sitt. Jeg bruker primært kart og kompass, men noen ganger er det selvsagt greit å finne ut nøyaktig hvor man er på kartet. Siter
t-nielsen Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 oki.. hvis noen har klart å innstallere garmin sitt system på en n82, ta gjerne kontakt på pm, har noen spørsmål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.