Gå til innhold
  • Bli medlem

Stølsmaradalstinden 30.juli - kun noen bilder som viser snøforhold

Ole-Petter

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Annonse
Mot Styggedalsryggen. Sentraltind til venstre, Styggedalstinden(e) i midten, og Jervvasstind til høyre.

???Miniatyrbildet automatisk generert stemmer heller ikke her med mitt bilde...??? Noen teknikere som skjønner hva som har skjedd?

Det samme har skjedd med meg, jeg tror grunnen er at siden bildene dine heter 05.jpg etc. forveksler forumet bildet ditt med mange andre bilder som heter det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok tenkast at forumet forvekslar med andre bilde. Trur det er noko slikt som 140 bilde med namn "03.jpg". Likevel skjedde ikkje dette med meg når eg prøvde å laste opp bildene på ny - så det skjer truleg bare under visse omstende. Indeksbildene er retta til korrekt versjon, men no vart rekkefølgen brutt, skal sjå om eg ikkje får retta opp i dette.

Mvh, Ragnar

Fjellforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.