snilen Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Tok en tur til Blåfjellet opp for Geiranger, kommunetopp i Stranda kommune. Jeg gikk opp til Grinddalssetra kvelden før og teltet et lite stykke opp for setra. Turen gikk inn Grinddalen og opp langs bekken innerst, deretter til topps. Jeg må si leg likte teltplassen spesielt godt. 1500 høydemeter opp fra vei! Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
oyvindbr Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Masse spennende storfjell i de traktene! Sjøl husker jeg Laushornet aller best, men har også vært på Keipen. Laushornet er den fineste fjordutsiktstoppen jeg har vært på til nå. Man går og går på randen av fortvilelse i bratt bjørkejungel uten kontroll over hva man trår på, men belønninga og frihetsfølelsen er total når man kommer opp på fjellet! Siter
snilen Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Sitat Masse spennende storfjell i de traktene! Sjøl husker jeg Laushornet aller best, men har også vært på Keipen. Laushornet er den fineste fjordutsiktstoppen jeg har vært på til nå. Man går og går på randen av fortvilelse i bratt bjørkejungel uten kontroll over hva man trår på, men belønninga og frihetsfølelsen er total når man kommer opp på fjellet! Flott sti opp til Grinddalen, ingen bjørkejungel å sloss med og fin utsikt stort sett hele veien. Mange topper kan nås med Grinddalssetra som utgangspunkt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.