Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Masse spennende storfjell i de traktene! Sjøl husker jeg Laushornet aller best, men har også vært på Keipen. Laushornet er den fineste fjordutsiktstoppen jeg har vært på til nå. Man går og går på randen av fortvilelse i bratt bjørkejungel uten kontroll over hva man trår på, men belønninga og frihetsfølelsen er total når man kommer opp på fjellet!

Skrevet
Masse spennende storfjell i de traktene! Sjøl husker jeg Laushornet aller best, men har også vært på Keipen. Laushornet er den fineste fjordutsiktstoppen jeg har vært på til nå. Man går og går på randen av fortvilelse i bratt bjørkejungel uten kontroll over hva man trår på, men belønninga og frihetsfølelsen er total når man kommer opp på fjellet!

Flott sti opp til Grinddalen, ingen bjørkejungel å sloss med og fin utsikt stort sett hele veien. Mange topper kan nås med Grinddalssetra som utgangspunkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.