Fjerten Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Er det flere enn meg som har problemer med å la sekken ligge i de skitne lasterommene på bussen? Sist gang jeg reiste med buss så hadde sekken sklidd til motsatt side. Bussjåføren dro sekken over gulvet og den ble full av skitt. Ikke særlig morsomt. Vurderer å ta med en søppelpose jeg kan ha den i. Siter
Viktor Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Er det så farlig da? Kan jo spyle av sekken etterpå... Er det oljesøl e.l. så er det noe annet, men nei; har ikke opplevd lignende... Siter
Fjerten Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 Hvis man har tilgang til en slange ja. Ellers får man dyppe den i en innsjø Var ikke oljesøl nei. Støv og sånt. Siter
Lompa Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Jeg trekker noen ganger over regntrekket på sekken hvis jeg ser det er skittent. Siter
Fjerten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Skrevet 24. juli 2008 Lurt Lompa. Skitten fester seg ikke så godt til regntrekket. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.