Kari Anne Overskeid Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg ser flere her har reklamert på utstyr som ikke fungerer lenger, deriblant sko, jakker, bukser o.s.v. Jeg har to par Salomon Gore Tex sko som lekker, og har trodd at jeg NOK en gang må kjøpe nye. Jeg husker hvor jeg kjøpte dem, men har ikke kvittering lenger. Kan jeg fremdeles reklamere? Det ene paret er litt over ett år, og det andre kjøpte jeg i februar i år. Jeg går MYE med dem, så kanskje jeg kan forvente at de ikke holder lenger? Noen som vet? Hvordan går jeg i såfall frem når jeg skal henvende meg til butikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisso Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er dessverre slik at ved mye slitasje så kan det gå hull på membranet! Dette er det nok dessverre ikke noe å gjøre med, annet enn å imprignere etter hver tur, helt til du ikke gidder mer! Du kan jo alltids prøve å reklamere, men kan vel si at du har en relativt svak sak, i og med at du ikke vet hvor har kjøpt skoene og at du ikke har kvitteringen! Men lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.