Gå til innhold
  • Bli medlem

leie satelittelefon (iridium)


berntinge

Anbefalte innlegg

Skal til Alaska nå til fredag (25. juli)

Vi er 6 speiderledere/rovere som skal padle Beaver Creek, nord-øst for Fairbanks. Vi blir borte tom 19. august.

Satelittelefonen vi skulle låne har blitt ødelagt av forrige lånetaker. Trenger (nesten desperat) å få ordnet en ny telefon senest ila torsdag.

Har sendt noen henvendelser til "profesjonelle" utleiere, men venter på svar.

Hvis noen har tips, eller evt har en telefon de vil låne ut (!! eller leie ut!!) blir jeg veldig glad.

ta gjerne kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvor får jeg evt tak en slik? Leie i Alaska?

Ja, slike kan helt sikkert leies i Alaska.

Permo Electronics i Fredrikstad selger en YAESU FT-817 som fungerer, men skal man kjøpe så er prisen over sparebudgettet.

Norsk Polarinstitutt leier ut HF transceivere, men jeg vet ikke om disse kan programmeres til andre enn frekvensene som brukes på Svalbard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har en Motorola 9505a IRIDIUM satelittelefon som kan leies ut fra d.d. Inkludert Sim-kort med løpende abonnement, så den er klar til bruk. Har også et foldbart solpanel og 12V-lader som kan følge med om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.