Viktor Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei. Er på leting etter nettsider inneholdende spesiellt turforslag for sør-finland. Tenker også på en rundtur på sykkel ved "skjärgårdens ringväg" eller "Saariston Rengastie" på finsk. Jeg finner desverre ingen reallaterte nettsider i det hele tatt... Er det noen som vet om noen finske nettsider angående temaet, evt. egen erfaring? Et annet problem er at jeg ikke kan finsk, så siden bør være på svensk eller engelsk:) Siter
springsteen Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Jeg fikk 11800 treff på Google! PS.: Det hjelper om du skriver riktig: Skärgårdens ringväg (Altså ingen "j") Siter
Viktor Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Diskusjonsforum og slik da, fant du det blandt de 11800 treffene dine? Siter
Viktor Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Skrevet 19. juli 2008 hei. Har funnet visitfinland.com, men der er ikke informasjonen basert på så mye erfaring og tips, som jeg skulle ønske. Er det noen som vet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.