Gå til innhold
  • Bli medlem

Lodalskåpa 8. mai 2004

ørjan

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Drøy tur fra Bødalsseter til Lodalskåpa, hvor mye ekstratid tar det å svippe oppom Brenibba? Bruk av tau over bre ikke nødvendig i mai (både til Lodalskåpa og Brenibba)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøy tur fra Bødalsseter til Lodalskåpa, hvor mye ekstratid tar det å svippe oppom Brenibba? Bruk av tau over bre ikke nødvendig i mai (både til Lodalskåpa og Brenibba)?

Brenibba hadde vel tatt halvannan-to timar tenkjer eg, men vi var ein smule slitne. Etter kort diskusjon vart vi samde om å ta turen oppom på Josten på langs neste år :roll: . Vi hadde med tau, men det vart, som rekna med, verande i sekken. Normalt ikkje bruk for tau, men ein veit jo aldri. Stegjerna var heller ikkje nødvendige denne dagen, men det visste vi ikkje då vi stod på Bødalssætra.

Ørjan: Hvis jeg får til turen i år, blir det fra Fåbergstølsbreen og så kommer jeg inn via Ståleskaret. Hvordan var forholdene fra Ståleskardsiden over Veslekåpa og opp. Sprekker mm.?

Såg ingen sprekker oppover forbi Veslekåpa, men kanskje eit vasshol rett ved Ståleskar (sjå bilete her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.