lightningrider Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Har planer om en tur til Farris, men har aldri vært der før. Noen som kan anbefalle bra områder rundt vannet? Siter
Storli Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Det kommer jo litt ann på hva du har tenkt å gjøre der! Siter
Synken Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Terrenget rundt vannet er ganske ulendt. Vet ikke om du skal på dagstur eller gå rundt hele, men hvis du skal på dagstur så kan du f.eks kjøre til Omsland eller Saga tror jeg det heter. Da kjører du E18 til Kjose, og kjører så langt du kommer innover der. Træle er et fint vann du kan fiske i, ellers så kan du vandre videre nordover mot Sandvikskollene og omegn. Siter
Path Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Istedet for å starte en ny tråd om samme tema så spør jeg bare her. Jeg har ikke gått så mye rundt farrisvannet, men padlet litt her. Har også planer om å ta noen dagsturer i farris nå som jeg oppholder meg i Larvik for sommeren. Finnes det noen andre fine ruter å gå her? Tar også gjerne imot tips til andre fine dagsturer i larvik og omegn Siter
Synken Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hvis du vil gå i skogen kan jeg anbefale å gå fra Bøkeskogen og nordover i Vestmarka mot Lauvesetra f.eks. En finere tur litt lenger unna er området ved Viddaseter/Breivann som ligger på veien mellom Lågendalen og Skien. Store områder med gammelskog, mye dyreliv og fine fiskevann. Ellers er jo kyststien fra Stavern til Helgeroa en flott tur gjennom naturreservater og, kremt, campingplasser. Siter
Mogens Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Kjøp deg en slik pakke: http://www.xxl.no/shopping/ShowItem.aspx?id=62336 samt et par bilbatterier, så får du en fin opplevelse . Mogens Siter
strebus85 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Litt vest for Larvik ligger Hallevannet. Det er ganske stort og kanovennlig. Mye bra fiske også. Svigers fikk en kilosørret for få uker siden. Bever er det også der. Siter
Path Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Tusen takk for tips Jeg har tatt noen turer i vestmarka og det var et fint turområde.. Skal få til en tur til Hallevannet også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.