Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det tydeligvis er mange friluftsfolk her inne, så kunne det vært gøy å høre hvor mange døgn dere har under åpen himmel eller telt i løpet av et år.

Bare for gøy noterte jeg alle overnattinger i fjor, men veit jo ikke om det er lite eller mye lissom...hehe..

Annonse
Skrevet

Har ikke så mange overnattinger ute siden jeg bor nærmest i fjellet. Men statistikk har jeg;

I jobbsammenheng har jeg 15 overnattinger og 51 dagsturer. I fritid har jeg 25overnattinger og ca. 100dagsturer. Det blir mest dagsturer siden jeg bor midt i et friluftsparadis med både fjell og skogområder i nabolaget.

Edit: Jeg frykter at det kan bli litt mindre turer med overnatting nå. Jeg har fått noe så ekkelt som fast arbe... :)

Skrevet

Blei 38 overnattinger på meg i fjor...får satse på flere i år :)

Er jo snart sommerferie, så da er d jo bare å komme seg til fjells!

Skrevet

Aner ikke hvor mange netter jeg hadde i fjor, men så langt i år har jeg 31 netter ute.

Ellers har jeg hatt rundt 2-3 dagsturer i uken i tillegg til dette.

Planer for sommerferien er å være mest mulig på tur.

Skrevet

Tidligere år har jeg hatt opptil 60 teltdøgn i året. Nå har det gått nedover og i år har det bare blitt 6 døgn til nå. Grunnet at vi nå har hytte og at jeg bruker langhelgene der istedenfor i marka i telt. Ellers blir det mest dagsturer.

Skrevet

Jeg slår deg Trond Erik! Er over på den andre hånda mi når jeg skal telle nå :-)

I fjord hadde jeg nok 50, det skyldes et par viddeturer og toppsamling i midt-jotunheimen.

Det blir ikke tilfelle i år så det holder nok med 10 fingre for å holde orden dette året.

Skrevet

Har 32 netter ute så langt i år, husker ikke hvor mange jeg hadde i fjor. Blir spennende å se hvor mange flere netter det blir i år.

Og har en 2-3 dagsturer/klatreturer i uken sommerstid.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor mange dagsturer har jeg ikke peiling på, sikkert en hel haug. I telt har det blitt 51 netter siden 17. mai. Fremdeles noen planer om tur i marka, på Hardangervidda og å gå Jotunheimstien før midten av september, så det burde bli rundt 70 før det blir så kaldt at jeg blir et hyttemenneske igjen.

Skrevet

6 døgn, riktignok med alle fasiliteter lett tilgjengelig: En overnatting i hagen til onkel, 5 mistenkelig nær campingplass. Men vi brukte Lavvo, ikke hustelt... barn på 1 år og nesten 4 år ...

Skrevet
3 her!

Trond Erik

Da knuser jeg deg Trond Erik, med svimlende 5 utedøgn i år. ;) Det er personlig rekord! Vanligvis ligger jeg på alt mellom 0 og 2 utedøgn i året…

Skrevet

Da knuser jeg deg Trond Erik, med svimlende 5 utedøgn i år. ;) Det er personlig rekord! Vanligvis ligger jeg på alt mellom 0 og 2 utedøgn i året…

Heh, jeg har en mistanke om at 3 døgn for meg også er personlig rekord (campingferie som unge utelatt).

Trond Erik

• 4 uker senere...
Skrevet

Ca. 20 hittil i år, hvorav 18 i en Hilleberg Jannu og resten i en gammel Helsport telt. Dette er den billigste overnatting som finnes med teltkostnader per døgn på kr. 10-15,-.

Nå gjestår fortsatt høstsesongen på fjellet, mye av surfesesongen på Stad og Jæren og en lengre fjelltur i utlandet så jeg regner med å komme opp i 45-50 døgn før året er omme. :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.