Sven Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Noen som kan fortelle hvordan veien er fra Bodø til Saltstraumen? Siter
Vandrefalk Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Helt grei normal norsk riksvei uten de lange, bratte bakkene.... Siter
Sven Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 OK, jeg er i byen i under ett døgn, og lurer på om jeg skal ta meg bryet med å sykle ut midt på natta for å se tidevannet. Jeg er bare normalt trent. Bruker man lang tid? Siter
Vandrefalk Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Tjaa, skulle jeg tippe: ca. 1 time hver vei...(minst) Da bør du også sjekke om flo og fjære.. Straumen er ikke like imponerende når det er full flo eller fjære.. Siter
Gjest Otto Støver Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Det er 33 km fra Bodø til Saltstraumen, så kan du selv regne ut hvor lang tid du bruker. Svingete vei, men grei å sykle. Straumtabell her http://www.bodoe.com/?c=21&PR=37_165_1&sp=NO Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.