Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som mange andre liker jeg å ta med kamerautstyr på tur (speilrefleks). Hvordan gjør dere dette? Jeg tenker på 1-ukes turer. Pakker det i en pakkpose med noe mykt rundt, eller?

Annonse
Skrevet

Dersom du skal få gode bilder henger du det rundt halsen! Ellers er det et sørgelig faktum at alle vesker og sånn til dagens ikke veldig solide kameraer er fryyyyyktelig store. Pakk utstyret inn i klær o.l. dersom du oppbevarer det i sekken...

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en veldig god kompakt (Canon G9). Jeg opplever stadig oftere at mitt kamera er fremme mens turkompisenes speilreflekser forblir i sekken. Har det i en liten Lowe-bag i hoftebeltet.

Skrevet

Har selv en rimelig kamerabag jeg har rundt halsen når jeg er på tur. Liten er den også...

Hvis været sier noe annet, pleier jeg å pakke kamerabaggen m. kamera ned i sekken (øverst hvor den ligger uten press). Men klær rundt kan være lurt det også!

Skrevet

Jeg har en snutebag til speilrefleks som jeg med litt mekking har festet til hoftebeltet på sekken. Åpningen er opp, så da er det både tilgjengelig og beskyttet mot vær.

Har også erfaring med at nedpakket kamera ikke brukes før man er fremme. Derfor har jeg sluttet med det.

Skrevet

Eg har kameraet i ei vanntett Ortlieb kameraveske hengande på magen. Alltid lett tilgjengeleg og godt beskytta mot været.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.