Gjest Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det noen som har noen erfaringer/synspunkter angående kameraet Nikon D60? Hvordan er den i forhold til konkurrenter i samme prisklasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har ikke erfaringer med det, men du skal ikke være redd for ikke å få et bra kamerahus hvis du kjøper det. Hvilket glass du skrur fast frampå har større betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarmol Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ikke erfaring med D60, men med både D40x og D80. Har sistnenvte selv og er veldig godt fornøyd med det. D60 er vel sammenlignbart med Canons 400D eller 450D, og hvis du spør hvilket som er best så tror jeg du får 50/50 svar, da kameraeiere ofte er som bileiere. Har du først begynt å kjøpe Mercedes så kjøper du ikke Audi neste gang (litt generaliserende, men dog...) Som det ble nevnt ovenfor. Med en god linse så er du garantert et bra kjøp med D60. Det eneste jeg kan si angående Nikon er vel at det generelt sett er noe tyngre enn en del andre kameraer (min erfaring med de kameraene jeg har prøvd i alle fall). Det er jo ikke nødvendigvis en fordel hvis du skal dra det rundt i fjellet. Men for egen del syns jeg det gjør kameraet mer stabilt så jeg foretrekker det slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.