Pål L Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Fra Gore-tex sine hjemmesider: Sitat If you are not completely satisfied with the waterproofness, windproofness, or breathability of a GORE-TEX® product then we will repair it, replace it, or refund your purchase price. Jeg har et par sko med Gore-tex membran som er kjøpt på G-sport og som etter 8-10 måneder lekker med god margin selv etter impregnering. I følge Gore-tex selv burde jeg da få tilbake pengene for disse om jeg ønsker det. Er det noen som har erfaring med hvor velvillige norske butikker er på å ordne dette når jeg har kvittering? Bør jeg heller ta kontakt med Gore-tex selv? Siter
Munin Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Lever skoene inn der du kjøpte dem, de bør bytte skoene hvis det er lekkasje i membran. Har levert inn to par alfa sko med gore tex. Første gang fikk jeg nye sko,andre gang reparerer de dem. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.