Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med norrønas anorakk, ala kopi av klassiske gamle sorten. Den er beskrevet blant annet som holder sommervinden ute...Jeg tenkte å bestille meg en slik, siden den ser knall ut og ha noe vindtett til de dager hvor gore-texjakka kan ligge i sekken.

Jeg hadde nok ikke sett for meg dette plagget som noe vinterplagg, men på fine vår/sommer/høstdager.

Annonse
Skrevet

Jeg har denne anorakken, som heter Norrøna Amundsen. Den fungerer best når man ikke er i høy aktivitet, ettersom den er av bomull. Til sitt formål er den super. Den holder vinden ute, er svært komfortabel og har fin passform. Hvis du tenker å kjøpe på nett vil jeg anbefale deg å sjekke Norrønas egen guide for valg av størrelse, ettersom de er store i størrelsene. Du finner guiden på Norrønas nettsider.

Mvh Martin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.