Jakob Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Kære Alle. Jeg prøver igen: Er der nogle som har erfaringer med denne udgave af Svalbard? Er 5 personer helt urealitisk? Er teltet vindstabillt (i forhold til 3 personers udgaven?) Mvh Jakob Siter
Lars Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har Svalbard 6, og der kan det vel til nød gå inn 5 stk (2,40x2,40 tror jeg). Da blir det jo rett under 50cm på hver... Jeg synes kanskje 5 i Svalbard 5 høres trangt ut, men jeg har aldri prøvd. Har derimot vært 3 stk i Svalbard 6, og da hadde vi GOD plass (to voksne og ett barn): http://adrenaline.no/vandre/2008/berdalen/index.html (sjekk galleri for bilder) Siter
Jakob Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Hej Lars, Vi skal være 2 voksne og to små børn i 5´eren. Så mon ikke det går? Billederne viser jo en herlig tur. Jeg håber bestemt at gøre dig kunsten efter når min søn bliver lidt ældre. Tak for tippet. Mvh Jakob Siter
Lars Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Da tror jeg Svalbard 5 skulle holde fint! Barn i telt er moro, og en kan gjerne begynne før det er 13... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.