Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe støvler over nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vurderer for tiden å kjøpe nye støvler.

Har funnet en støvel jeg liker godt - Scarpa Freney XT.

Her i Oslo koster denne rundt 3000,-

Siden jeg syntes dette var litt vel dyrt har jeg sjekket litt på nett og funnet den til i overkant av 1600,- hos www.cham3s.com.

Regner med at med moms og frakt kommer den opp i rundt 2200,-.

Noen som vet om det tilkommer noe toll?

Ettersom jeg allerede er sikker på hvilken str. jeg skal ha virker det svært forlokkende å bestille støvelen over nettet. Eneste ulempe jeg se for meg er evnt. reklamasjon.

Noen som har negative/positive erfaringer med å bestille støvler e.l fra utenlandske nettbutikker?

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det går sikkert heilt greit. Eg bestiller mykje av mitt utstyr på nett.. Dersom skoen blir ødelagt kan foreksempel ein skomaker hjelpe deg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller bare stikke innom en forretning som har samme type støvler, reklamere og si at du mangler kvitteringen :)

Har selv gjort det, ikke ved handel på nett, men ved handel et annet sted i landet. Gikk greit det :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.