Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg har handlet meg dette teltet! (Mountain Hardwear Spire 2)


einherjer

Anbefalte innlegg

Gjest Otto Støver

Nå som du har kjøpt teltet er det vel mer rimelig at DU kommer med erfaringer med teltet til de som står i tanke om å kjøpe det. :lol:

Ut på tur i all slags vær, så får du se hva teltet er godt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jepp.

Tenkte å prøve det noen ganger til før jeg la ut en rapport om det men ok..

For jeg ble litt skuffet da jeg satt det opp. Det var mye mindre enn jeg forventet! men sånn går det når man handler på nett.

Jeg er typen som liker å ha det litt romslig rundt meg i teltet. Om sommern går det akkurat med 2 personer, og vinterstid så

er det bare plass til en person med vinterutstyr, bikkja må ligge ute.

Ingen lufteluker, men ytterduken går ikke helt ned til bakken så det blir glippe der til lufting, men jeg er skeptisk til

det om vinteren hvis du må skuffe snø rundt ytterduken.. Jeg greide ikke å pakke sammen teltet uten å åpne teltdørene på innerteltet, fordi det blåste seg opp som en ballong.

Men det var høy takhøyde, rimelig rette vegger, kjempelett å sette opp, liten vekt og det tar ikke stor plass i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.