Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport X-Trem 90+30L

strebus85

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Annonse

Fikk for litt siden en Helsport Extrem 90+30.Har bare brukt den på 3 dagers tur i lett terreng Hardangervidda.Sekken veide ca 32kg og virket grei da.Har for liten erfaring med så stor sekk,da jeg egentlig har klart meg med en gammal Norrøna Tyin 60 L Den har jeg brukt ca 1100 døgn i fjellet på 32 år. Vekten har veldig ofte vært oppe i ca 36 kilo uten att det har vært noe problem.Det sier litt om kvaliteten Norrøna står for.Er veldig spent på hvordan Helsport sekken vil fungere på sikt.Den virker litt slaskete og innbyr i først omgang ikke til noen stor tilit fra min side.Hvis noen andre har noen erfaringer med denne skken ville det vært fint med rapport på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.