Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltforbud


Lars

Anbefalte innlegg

I forbindelse med disse padleguidene jeg lager er jeg veldig opptatt av om kommunene nedlegger teltforbud. Derfor blir det noen brevvekslinger med kommuner fra tid til annen. For noen år siden var det Risør kommune, og der kom jeg ikke i mål. I fjor begynte jeg med Flekkefjord kommune, og der var det heller ikke mye velvilje. Så til slutt sendte jeg Flekkefjord til Sivilombudsmannen. Da fikk jeg i alle fall svar, men selve saken er det ikke skjedd noe med... Hele sakskomplekset ligger her:

http://www.homoludens.no/2008/04/25/liten-velvilje/

Er dette noe andre opplever også? At kommunene bryter forvaltningsloven over en lav sko? At det innføres teltforbud i fri(lufts)områder som er veldig opparbeidet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tiltak! Slik er vi heldigvis ikke plaget med på sunnmørstraktene meg bevist. Bortsett fra enkelte små holmer som er bosatt av hekkende fugl, noe som selvsagt gir fornuft et tidsbegrenset teltforbud. Forsåvidt hadde jeg ikke vært spesielt interessert i å telte på holmen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det teke!

Når det gjelder fuglereservater så inngår ikke dette i denne saken. De har jeg stor respekt for, og holder god avstand frem til 15. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.