Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg har en kanotur, men den sitter fortsatt bare i hodet. For den som har tilhold langs den "bløde" kyststripe så er det et hav av kanoterreng å boltre seg i. Både i ferskvann og langs selve kysten. Her kan en i enkelte områder padle og hoppe fra vann til vann uten for store avstander. Jeg hørte om en mulighet med start i Oggevann, men tror ikke jeg tør å legge den ut her.

Til deg kepso som bor i Melhus. Har du prøvd å "drive", padle fra Hovin og ned til Gaulosen med kano. En kamerat av meg har gjort denne turen flere ganger som tar ca 4 timer. Dette ken vel kalles latmannspadling, men det var veldig moro kunne vedkommende fortelle.

Per

Skrevet

gjorde et forsøk på vassfaret med kano, fra strøen til aurdalsfjorden. kano på 40 kg og 6m var litt tungt å bære i tett skog og 3,5 km mellom vanna på det meste. så vi kom ikke i mål med denne turen.

men området er fremdeles herligt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.