Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å kjøpe en terreng sykkel til rundt 8000. noen som har forslag til en bra sykkel i denne prisklassen. Har sett på en fuji miracle disc, dette er det beste alt. jeg har sett så langt. Noen som har erfaring med denne.

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Canyon.com

- Hardtail: Yellowstone 5.0 har Avid Juicy 3 hydrauliske skivebremser, XT gir og RockShocks Solo Air luftdempet gaffel til 849 euro - 6956 nok med dagens kurs.

- Fulldemper: Nerve XC har Avid Juicy 3 hydrauliske skivebremser, XT gir og RockShocks Recon Solo Air luftdempet gaffel til 1099 euro - 9000 nok med dagens kurs.

• 1 måned senere...
Skrevet
ønsker å kjøpe en terreng sykkel til rundt 8000. noen som har forslag til en bra sykkel i denne prisklassen. Har sett på en fuji miracle disc, dette er det beste alt. jeg har sett så langt. Noen som har erfaring med denne.

Nå er jeg slem å drar litt på budsjettet, men en knakende god sykkel som duger på fine singeltracks og ikke bare på brede motorveilignende grusveier ala birken:

http://www.trek.no/varekatalog/display.aspx?menuid=105010&prodid=33

Skrevet

Nakamura Summit Custom - 9000,- i de fleste Intersportbutikker (nedsatt fra 12000,-).

XT/XT/Deore

Firex-krank

6061-legering i ramma

Hayes Stroker bremser

Manitou R7 demper

Vekt: 10-10,5kg

Tror ikke du finner en bedre utstyrt/lettere sykkel i noen norsk butikk nå om dagen. (jobber i sport selv)

Anbefaler merker som Nakamura, Merida, Diamant etc. hvor du slipper å betale 2 laken for navnet som står på sykkelen.

Hvor mye veier du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.