ods Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Et par bilder fra Dachstein og Hoche Tauern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carl F Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Flotte bilder, ods! Var i det samme området sommeren for 4 år siden. Må si breen har krympet mye på den tiden. Gross Glockner er en flott topp. Må bestige den etterhvert. Så du taulag oppover? Da jeg var der fulgte jeg med i kikkerten på tre lag oppover! Ganske spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk for fem givende nydelige bilder. Snøsøte (snesøte i min gamle flora) bildet: En kan bli konservativ av mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Flotte bilder, ods! Var i det samme området sommeren for 4 år siden. Må si breen har krympet mye på den tiden. Gross Glockner er en flott topp. Må bestige den etterhvert. Så du taulag oppover? Da jeg var der fulgte jeg med i kikkerten på tre lag oppover! Ganske spennende Vi så ingen klatrere, men to skikjørere kom ned det store, snøfylte couloiret oppe til venstre i Gross Glockner-bildet og kjørte videre ned den smale renna nede til venstre i bildet. Da de kom ned på den flate dalbreen, fortsatte de å kjøre på blåisen nedover breen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coni Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det har jeg også gjort en gang. Grossglockner er en populær skitopp. Har kanskje flere "vinter"-bestigninger enn sommerbestigninger. Grunnet nedsmelting har breen på norsida blitt mye vanskeligere på sommerføre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.