500fjell Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Egg & bacon er et must på telttur, og det er kjedelig at eggene i de butikkjøpte eggeholderene blir knust i sekken på tur. Har hørt det finnes eggebeskyttere i harplast eller tre som er gunstige å bruke på tur i sekken, har hatt det selv, men finner den ikke. Vet noen hvor dette kan bli kjøpt, anbefalinger og innspill mottas med takk Siter
Radiowave Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg kjøpte meg ny hardplast eggbeskytter i fjor høst på XXL i Trondheim. Gul og fin er den og det er plass til de vanlige 6 eggene:) Jeg finner den riktignok ikke i vareutvalgtet på nettsidene, men du kan jo ringe og høre med dem på XXL? Siter
500fjell Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Skal høre med XXL i Sandvika, takk! Du er fornøyd med produktet? Siter
Peros Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hva med å ta eggene ut av skallet og over på en liten flaske (alle eggene i samme flaske)? Siter
REJOHN Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har brukt den gule plastikboksen - for 6 egg - på en del turer i det siste. Ingen knuste egg så langt. Siter
thpaulsen Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Har også brukt den gule eggbeholderen fra XXL. Tror merket heter "Relags"/"Coghlans" eller noe slikt... Har fungert tilfredsstillende, men anbefaler å bruke forholdsvis små egg. TH Siter
JoGu Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Coghlan's Egg Holder fra Sporsnett.no funker bra!! Har brukt den på flere turer, og aldri knust et egg. Siter
500fjell Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Siter
Radiowave Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Skal høre med XXL i Sandvika, takk! Du er fornøyd med produktet? Ja, godt fornøyd, men som det også har blitt nevnt, det er ikke plass til de største eggene. Siter
Vandrefalk Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Coghlan's Egg Holder fra Sporsnett.no funker bra!! Har brukt den på flere turer, og aldri knust et egg. Vi må ha større høner her nord: eggene her er for store for denne beholderen! (Og da snakker jeg ikke måsegg... ) Siter
Vegar Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Vi må ha større høner her nord: eggene her er for store for denne beholderen! (Og da snakker jeg ikke måsegg... ) Stemmer! Har en helt lik eggeholder i plast, og den er slett ikke til bruk på normale egg. Da blir det isåfall eggerøre! Siter
Armadaaa! Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hva med å ta eggene ut av skallet og over på en liten flaske (alle eggene i samme flaske)? Ja hvorfor ikke? Siter
Mayhassen Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hva med å ta eggene ut av skallet og over på en liten flaske (alle eggene i samme flaske)? Kanskje jeg er kresen, men synes ikke det blir den samme smaken på ommeletten faktisk. Dessuten er det mer kos å kakke egget på morran Siter
[email protected] Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 hvorfor ikke være litt vektfreak også, og kjøpe egg i pulverform? Finnes på Ultra, Meny og Mega her i Østfold i alle fall. Husker ikke produsent akkurat nå, men det pleier stå sammen med allergimaten, sånn glutenfritt osv. Pulver som blandes med vann, og oppfører seg som egg. Smaker nesten som egg også... Siter
Anders88 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Sportsnett selger denne, du finner den under duppeditter Siter
Kardang Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 hvorfor ikke være litt vektfreak også, og kjøpe egg i pulverform? Finnes på Ultra, Meny og Mega her i Østfold i alle fall. Husker ikke produsent akkurat nå, men det pleier stå sammen med allergimaten, sånn glutenfritt osv. Pulver som blandes med vann, og oppfører seg som egg. Smaker nesten som egg også... Hvis det er den samme som jeg tenker på så er den også omtrent helt uten næring og absolutt null proteiner. Det er altså ikke egg i pulverform men eggeerstatning for allergikerer. Brukes i kaker og sånt. Ingen god erstatning for egg på tur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.