Gå til innhold
  • Bli medlem

eco expeditions


Anbefalte innlegg

hei.

sitter og funderer på hvis jeg skal ut på tur i august. isåfall går turen til kilimanjaro med ecoexpeditions.

noen som har noen erfarenheter med disse?

hvis jeg har skjønt det riktigt så har de ikke noen norske guider (på denne turen ihvertfall) men de ordner alt fra norge slik att vi slipper å tenke på noenting. de booker fly, transport osv for kunden. pris for turen inkl safari ca 23000nok(hvitserk ca 42000nok men de har "guide" og jeg har reist med de tidligere...)

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke ta dette som kritikk.

Personlig syns jeg det er betenklig i disse miljøtider å fly jordkloden rundt

for å bestige fjell når vi har allverdens av natur å forsyne oss hjemme.

Har brukt snart 30 år på å besøke fjellområder rundt om i Skandinavia,

men har enda en haug å ta av.

Men for all del. Smaken er som baken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi et generelt tips - benytt lokal guide.

Jeg var akkurat på Kili og benyttet AWR http://adventureswithinreach.com/tz/kili/

Flybilletten var NOK 7000,- fra Trondheim, og selve pakken jeg kjøpte hos dem: Machame route til 1300 Dollar - 6 dager. Dvs prisen ble NOK 13-14000. Safari kommer i tillegg..

Det er helt greit. De starter nye treks hver dag slik at man ikke vet hvem man kommer i lag med. Jeg kom sammen med en polakk og vi hadde 10 assistenter. Bra opplegg. Nye telt og vi hadde hvert vårt telt salvsagt.

Safari kan man også kjøpe lokalt hos dem. Helt greit.

Kjell Iver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.