EinarG Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Er det noen som vet om norske forhandlere som selger singelspeed sykler? E rpå jakt etter en god bysykkel med skjermer og bagasjebrett men uten det meste annet. Skal brukes som helårsykkel og spesielt om vinteren. Siter
hilmersen Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Anton-sport har noen single-speed bysykler....merkert heter eight. Siter
EinarG Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Fant denne linken http://www.eightbikes.no/index.html, men der var det ingen singelspeed modeller, vet du om der har flere modeler enn de som er på denne hjemmesiden? Siter
hilmersen Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg fant det heller ikke der.... (men, mener at jeg har sett en....) Biltema har forøvrig en slik sykkel til 999 kroner, smartclub har en ss-cruiser (men uten baggasjebrett). Siter
qwedsa Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 NEINEINEI....ikke kjøp ny sykkel.....kjøp brukt! DBS, Diamant, Kronan osv Siter
EinarG Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Absolutt et godt innspill. Noen favoritter? Gjør ikke noe om sykkelen ikke veier alt for mye heller.. Siter
elgen Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Hei Centurion sykler gjør en veldig bra singelspeed i sin "basic" modell-serie!! men Centurion har jeg ikke sett på lenge i Norge. De er ganske vanlege i Danmark, så kanskje du kan ta en handeltur der fx. til Frederikshavn?? Hilsen Elgen Siter
KristianStr Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Kjøp norskt. Kombi er en genial sykkel, og god å sykkle på når den er riktig stilt. Kan og få en praktisk delbar en med Kombi maxi lux. Den er uslitelig og dem ser ut til å aldrig ruste, dette er kvalitet. Kjøpte akkurat en på loppemarked. www.denrustneeike.no har alle reservedeler til dem bare spørr Einar Bowitz. Klar for mange mil med hjulglede. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.