grevelang Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hei, Jeg skal kjøpe en tursekk i størrelse 90 liter (+/-) og vurderer blant annet Lundhags Troja 95. Jeg lurer derfor på om det er noen som har erfaringer med denne. I så fall, hva er fordelene og ulempene? Siter
Espen K Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Konge bæresystem, bevegelig magebelte, masse løsninger. Men: åpningen i bunnen er i minste laget, sjekk at du får inn soveposen! Også har den en haug med lommer og stæsj som du må gjøre deg kjent med. Prøv den på deg, prøv andre sekker, og kjøp den som sitter best er vel det beste tipset. Siter
0lav Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Vurderer selv denne sekken siden den nå koster kun 2000,- hos XXL. Noen flere med gode/dårlige erfaringer med den? Vurderer også en Opsrey Argon 85L, men jeg sparer jo over 1000,- på å kjøpe Lundhags Troja 95. Men er Osprey Argon verdt de pengene ekstra, eller bør jeg gå for Trojaen? Siter
Vandrelysten Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 mye sekk for pengene! har ingen personlig erfaring med argon, men troja er absolutt en knallsekk som fortjener en prøvetur på ryggen. Det gjør helt sikkert argon også.. ta den som kjennes best;) Siter
Martin Bekkelund Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Som sekk virker den særdeles gjennomført med mange smarte løsninger. Uansett er det viktig at du prøver den med litt vekt. Min samboer vurderte 65-literen av denne sekken, men den gnagde henne i korsryggen når det kom vekt i sekken. Sjekk derfor ut at den passer for akkurat deg og din kropp. Siter
0lav Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Takk for svar! Tror jeg bestiller denne fra nett, da de er utsolgt på XXL hos meg. Så får jeg heller benytte meg av angreretten hvis den ikke passer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.