Lars Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg jobber nå med å gi ut "Padleguide for Aust-Agder", da guiden for Vest-Agder går bra (se www.padleguiden.no). Feltarbeidet er spennende, og i forrige uke hadde jeg 5 fine overnattinger. Kanskje kan bildene inspirere noen til å ta turen allerede i år? Jeg startet denne turen i Grimstad, og første overnatting var på Valøene: Så gikk ferden videre til Tjuvholmen i Arendal kommune: Her har jeg vært før, men dagen etter padlet jeg nesten til Tvedestrand. Det var "upløyd" mark, men også her er det fine steder. Denne leirplassen ligger på Furøya (egentlig Hestøya på detaljerte kart) rett syd av Tvedestrand sentrum: Men, ingenting kan måle seg med horisontlinje og åpent hav. Derfor padlet jeg ut mot kysten igjen, og fant en holme på utsiden av Sandøya. Fremdeles i Tvedestrand kommune: En skikkelig sprek leirplass! Greit med selvstående telt og tykt liggeunderlag... Skulle avslutte i Arendal, derfor tok jeg siste natten på Tromlingene (NØ for Tromøya). Her hadde jeg den største stranden helt for meg selv: Det siste bildet er litt lite, men det er mulig å se en liten prikk der (det er teltet....) Originalen er 20.000 pixler vid... Som dere ser kan Aust-Agder anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armadaaa! Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Slike bilder vekker lysten inne i meg til å skaffe meg en kajakk. Fantastiske bilder fra sikkert en knall tur:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Her er det ingen vits å nøle: KJØR PÅ!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.