Gå til innhold
  • Bli medlem

Veien innover Leirdalen


Kim

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg ringte nå og spurte Leirvassbu. Man må gå de siste kilometrene ble det sagt. Det betyr vel at det fremdeles er brøytet kun til Sletthamn.

Slik ville det også være 14-17.mai helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kan huske fra forsvaret så tar det en time eller to å mekke en bro over en passe bred elv hvis man har et kompani ingeniørsoldater til disposisjon.

Og det har man jo, da disse gutta ikke har noe annet fornuftig å ta seg til enn å rusle rundt å vente på en krig som aldri kommer likevel.

I mellomtiden kan de jo slenge en bro over Illåa fort som bare pokker ettersom undetregnede har tenkt seg til Leirvassbu rundt 17 mai og overhodet ikke har tenkt til å skrinlegge en vårskitur eller tre bare på grunn av en dum elv.

Så kom igjen gutter!

mvh Bjørn Revil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis veien ikke er åpen videre opp til Leirvassbu, er det jo bare å spasere over. Brua er jo tross alt 10-15cm bred :) Trenger ikke ha med seg bilen da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis veien ikke er åpen videre opp til Leirvassbu, er det jo bare å spasere over. Brua er jo tross alt 10-15cm bred :) Trenger ikke ha med seg bilen da :roll:

Det finnes en oppfinnelse som er ganske mye tatt i bruk, den har to hjul og får drivkraften fra menneskets beinmuskulatur. Kunne kanskje dette produktet vært benyttet inn i denne isolerte dalen? Jeg har en sterk magefølelse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.