Torgeir Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Jeg planlegger tur til Storgrovhøi og toppene innenfor (Storgrovtinden, Illåbretindan) i sommer. Er det noen som har tips om hvor det er enklest å starte, evt. om problemer underveis..? Torgeir Siter
morten Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Kim Dahlen og hans side www.bergtatt.net har en turskildring fra deres tur dit. Kanskje du finner noe ut av den. Du finner det på hans internettsider. Siter
Kim Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Riktig det Morten Lettest er å starte på Geitsetra i Leirdalen. Breene er stort sett det eneste problemet der, litt klyving ut til Ymelstind fra Storgrovtinden. Se forøvrig siden min. Siter
Torgeir Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Skrevet 1. mai 2003 Jeg har lest turartiklene dine, Kim.. Ser ut til at dere har hatt noen kjempeturer i området Min plan er å gå traversen over alle tindene, fra Storgrovhøi, N til Heimre Illåbretinden, S, og kanskje fortsette over til Storgjuvtinden m.fl. Dere har jo gått det meste av denne ruta, fordelt på flere turer.. Takk for mange tips! Ser ut til at det kan lønne seg å ha med tau, og kanskje litt breutstyr (sommertur). Torgeir Siter
paalv Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 ..., litt klyving ut til Ymelstind fra Storgrovtinden. Se forøvrig siden min. Du mener selvfølgelig "litt klyving ut til Ymelstind fra Storjuvtinden." Se bilde på http://www.jotunheimen.info/skardstinden/StorjuvYmelstd571.jpg der Storjuvtinden er i midten og Ymmelstinden til høyre (Piggen til venstre). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.