Enig i forrige innlegg.
Synes Halling får unødige mengder kritikk.
Det er en klar mangel på produktet, som Oslo sportslager må rydde opp i. Eventuelle merkostnader skal dekkes av selger, som her feks kan si porto ved returnering og mellomlegg dersom skoene koster mer et annet sted.
Argumenter av typen "jeg har handlet der 5 ganger, og nesten alltid fått det jeg bestilte" er vel ikke jævlig relevante her..
Forøvrig skremt av Fjellbaronens manglende evne til å fange opp hva faktisk har sagt.. "Skal du ha fullpris tilbakebetaling for et par sko du har kjøpt på tilbud mener du? Jeg vil gjerne se den eposten du har fått der det står at du ikke får pengene dine tilbake!" Djiiises!! Halling gjentok jo problemstillingen 5-6 ganger.
Oppsummert: Helt enig i at slike saker ikke trenger å tas opp her, men du har iht forbrukerkjøpsloven krav på mer enn det selger foreslo som løsning.. Om folk flest, meg inkludert, har et god oppfatning av Oslo sportslager er vel ikke akkurat avgjørende her..