Outnorth ja...
Vel; bestilte en skihjelm til yngstebarnet den 10. mars, fikk deretter beskjed om at det var sendt den 11. mars, 18. mars får jeg beskjed om ankomst i morgen, dvs. 19 mars, deretter skjer det ingenting - en titt på Posten sin app viser at enten Posten eller Outnorth har feiladressert pakka til en svensk adresse som er fullstendig ukjent, på ordrebekreftelsen min er det dog riktig adresse. 20. mars står det på sporingen at dette er returnert til avsender... Det dukker opp en ny pakke i appen samme dag, men den forblir meldt inn. 28. mars begynner jeg å bli litt lei, og sender en mail til Outnorth, de svarer overraskene raskt at det er Posten sin skyld, og at de har bedt returavdelingen om sende den ut så fort som mulig (de har jo fått den tilbake for noen dager siden i følge sporingen...). 4. april sender jeg en forsiktig påminnelse, og joda de skal sjekke og sende... 9.april tenker jeg at så lang tid kan det da virkelig ikke ta å få snudd ei pakke i døra, og sender en ikke fullt så forsiktig påminnelse - og nå er den sendt og de "Håller tummarna för att leveransen kommer fram så fort som möjligt till er." Det spiller strengt tatt ingen rolle, siden snøen er borte, men det er godt det er mye størrelsesjustering på hjelmen så ikke frøkna vokser fra hjelmen mens hun venter.
Den har fremdeles ikke ankommet...