Vel, vel vel. Nå er vel XXL som her er nevnt pliktige til i å forholde seg til forbrukerkjøpsloven blant annet, noe som gir noe bedre vern enn kjøpsloven. At det ikke finnes en lov i fkjl. om at salg må oppfylles ved feilprising er ikke relevant siden et kjøp er en avtale, og et av hovedprinsippene i avtaleloven er at avtaler skal holdes. For at XXL her skal kunne gå vekk fra avtalen må feilprisingen være så åpenbar for forbruker at han forsto eller burde forstått at varen var feil priset. For eksempel en gressklipper til en verdi av 10 000 kroner lagt på salg til 300. Prisen på 299,- mot 499,- kan ikke sees på som åpenbar feilprising, så her er det rimelig at XXL oppfyller avtalen de har inngått.
Det avhenger av kjøpsvilkårene til butikken, og hvorvidt de er enkelt tilgjengelig for forbrukeren ved kjøp (altså ikke gjemt bort et sted på nettsiden). Hvis det ikke nevnes i vilkårene at avtale er inngått først ved ordrebekreftelse må man anse prisen som et tilbud og bestillingen som aksept.
Har trådstarter mottatt ordrebekreftelse på varen til 299 kroner må butikken oppfylle avtalen.
Gitt at det er opplyst om til forbruker.