Har bestilt fra Amfibi før uten trøbbel, men tok en bestilling i midten av februar på en hodelykt og liggeunderlag.
Betalte med visa, og fikk bekreftelse per email og at pakken var sent den neste dagen.
Henta pakken da viste det seg at bare hodelykta kom med en lapp hvor det sto at underlaget blir ettersendt.
Gikk en stund før jeg sendte en mail om evt når det ville bli ettersendt, tok 3 dager før jeg fikk svar og undelaget kom først i går.
Hadde selv ved en feil bestilt feil størrelse på underlaget så det ble sendt tilbake med ønske om og bytte til større størrelse.
Dette var da før jeg kom over dette emnet med at det har vært mye tull med Amfibi, så krysser fingrene på at det ikke tar for lang tid og få byttet undelaget.
Men det som fikk meg en smule irritert var at det ikke kom noen beskjed per email om underlaget, og selv om jeg mottok hodelykta og underlaget uten noe feil med det virker det som dårlig lagring fra amfibi sin side. embalasjen på både lykta og underlaget var meget skadet og slitt.