fbe Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Heisann, jeg har en Optimus Polaris og vurderer å kjøpe meg et trangiasett hvis jeg tror jeg skal få montert dem sammen på en god måte. Jeg ser at Optimus lager trangiaadapter for Nova og Nova+, er det noen som vet om denne også vil passe på en Polaris? evt har tips til alternativ montering type DIY? Er det høydeforskjell på nova og polaris brennerne? -F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Arvid Hagen Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Den passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fbe Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 7 minutes ago, Trond Arvid Hagen said: Den passer ok takk for svar, noen teori om hvorfor ikke Optimus skriver det i databladet og på produktsiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Gjerne del noen bilder. Vurderer å gjøre det samme selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 På 21.12.2017 den 17.14, fbe skrev: ok takk for svar, noen teori om hvorfor ikke Optimus skriver det i databladet og på produktsiden? Det er samme høyde på Nova, Nova+ og Polaris. Polaris passer i nova-adapteren, men det mangler et hull i vindskjermen som må lages hvis den skal settes inn i Trangia stormkjøkken. Samme hull som må til for å få inn primus sine onmni-lite/-fuel brennere. Det er nok det som er grunnen til at det ikke står i databladet, da det ikke passer uten modifisering. Du må være utrolig forsiktig med primpaden, den tåler ikke at du ser på den når den er brukt. Jeg pleier å lage en ny i carbonfilt so dekker hele bunnen, syns det virker bedre, da forvarmingsflammene er lavere. Her er både Omnilite, Omnifuel og Trangia x2 (som mangler kran, men som passer uten ekstra hull) @Blaser har du bygget om? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Nei, jeg har ikke bygget om @Memento mori Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.