Populært innlegg +Memento mori Skrevet 19. oktober 2017 Populært innlegg Skrevet 19. oktober 2017 Har montert Omnilite i et nova adapter slik at den kan bruke i Trangia. Har også stillebrenner til den fra Berniedawg. For å slippe og demontere/montere har jeg laget et kutt i Trangia sin triangle. Da bruker jeg den som bein hvis jeg ikke vil ha med hele Trangia stormkjøkkenet. Vekt med stillebrenner er 367 gram. Har også senket brenneren ned slik at den fordeler varmen bedre, samt laget en karbonfilt som dekker hele bunn. Kan nå forvarme uten høye flammer. 11 Siter
+sneakyowl Skrevet 27. februar 2023 Skrevet 27. februar 2023 God og gammal tråd, men lite respons! Genialt oppsett! Bestilte akkurat Triangle selv og tenker å teste ut dette med min Omnilite/X2 Frankenstein-brenner som for tiden lever veldig godt i et 27-stormkjøkken. Kanskje det hele kan settes sammen til et fornuftig vinteroppsett på brennerplate osv... Gøy å eksperimentere litt med. I værste fall blir Triangle'n et fint alternativ for å bruke Trangia-gassbrenneren uten fullt stormkjøkken. 1 Siter
+sneakyowl Skrevet 8. mars 2023 Skrevet 8. mars 2023 Fornøyd med hvordan dette ble! En del mer kompakt enn Trangia 27-oppsettet mitt, men det er i realiteten kun vekt jeg sparer og ikke noe volum, siden kjelen som har hatt Trangia 27-en i seg uansett må bli med med dette oppsettet. Brennerplaten under er et lokk som jeg uansett har i pulken på en plastboks til utstyr. Gjenstår egentlig bare å feste Traingle'n til denne på noe lurt vis. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.